1 Ocak 2013 Salı

yine bennn...:)

Evet sevgili yine uyudu ve ben yine buraya damladım dediğim gibi seviyorum burda olmayı içimi dökmeyi vs vs
Bloga biraz renk gelsin diye izlediğim dizilerden okuduğum kitaplardan yediğim yemeklere kadar canım ne istiyorsa onlardan da bahsediciiimmm...
Bu mikemmel diziyi keşfetmem tesadüftü yine uyuyamadığım bir gecede kanalları gezerken 3:30 civarı fox ta izleyip vurulmuşluğum var.Şu fotoğrafta görmüş olduğunuz yakışıklı,karizmatik arkadaşımız tipik dedektif olup
 hep aynı sabaha uyanıp üzerine atılmış olan cinayeti çözmeye uğraşmaktadır kelebek etkisi gibi biraz insan ilk bir kaç bölüm sıkılırım ee neki buki oluyor ama ciddi anlamda aksiyonun düşmediği bir dizi tavsiye olunur...
Sıradaki diziye biraz temkinli yaklaşmanızı öneriyorum mesela ben hastası olmuşken sevgili bildiğiniz iğreniyor izlememem için elinden geleni ardına koymuyor desem yeridir ama başarabildi mi? tabiki nayııırr seviyorum yapacak bişey yok.Bol kan,bol vampir,bol sevişme izlemek isterseniz dizi emrinize amade...

Bu arada kırmızı alarm sevgili kalktı bulaşıkları makinaya diziyor gidiim de yardım ediim utanma belası...
P.S. evet benim sevgilim ideal erkek...41 defa maşallah tu tu tu...

Hiç yorum yok: