26 Ocak 2013 Cumartesi

derleme...

Günaydın blog yine bir pazar sabahında daha birlikteyiz negzel karşı pencerede bembeyaz bir kedi dışarıyı izliyor uçan kuşlara saldırmaya çalışıyor camın arkasından izlemeyi çook seviyorum acayip tatlı bişey.Bu pazar ne yazsam ne yazsam diye düşünürken geçen hafta sevgiliyle yediklerimi yazayım dedim.Aslında kime ne di mi kesinlikle eveet amma velakin çektiğimiz fotolar silinirse hatıra olması açısından kendime yazıyorum kime ne?

sevgiliyle yeni favorimiz bir hafta içinde 4-5 defa yedik sanrım görgüsüz müyüz evet...bol sucuklu pizza sevgili değişiklik olsun diye bunu isteyelim demişti netten bakarken ben de 'ben ekmeğin üzerine sucuk koyar fırında ısıtırım demiştim' ama bu pizza tabiri caizse bizi bizden aldı şimdiye kadar yediğim enn güzel pizza bu kadar da iddialıyım nokta.
bu da benim tercihim tatlı-ekşi soslu tavuk çok beğenmesem de idare ederdi...Evde yapılabilitesi var...
bu da ben yemek yerken ısrarla waffle yiyen sevgilinin hiç beğenmediği waffle ı fotolar kötü telefonla çekildiği için sevgilinin yorumu 'muza 8 lira verdim' hahahahhaah...
bu da yaptığımız klasik kahvaltı tabağı çok güzeldi beğendik...
Bu şabalak şeyde kahvaltı mekanımızdaki salamlarımızı yiyen bıcır...

Hiç yorum yok: