6 Ocak 2013 Pazar

pazar gezmesi...

evet blog yine seninle başbaşayız sevgiliyi markete yolladım sırf senin için değerimi bil bak...neyse efenim bugün malumunuz pazar hayalimdeki pazar ile gerçek pazarı anlatmak istiyorum sırasıyla,
hayalimde sevgiliyle alışveriş merkezi gezmek var saatlerce ayaklarımıza kara sular ininceye kadar mesela bunun gibi;

tabi gezince insan acıkır malum o zamanda uzuuun zamandır canımın istediği hamburgeri yesem negzel olurdu
kabul bu kadar büyük yiyemem ama bir anda düşünmedim değil varın siz düşünün ne kaa canım istiyor...:)
arkasından bi kahve molası olmazsa olmazımdır bir kahve aşığı olarak
sonrada eve dönüp yatar uyurduk moral depolamış olarak...amaaaaaaa şimdi gelelim acımasız gerçeklere avm gezmek yerine:
evet ütü yaptım hatta resimdeki moda girdiğimden yarım bıraktım bir de isteksiz olunca elimi yaktım bonus olarak,o çok istediğim hamburger yerine yerini tutmaz ama en azından değişiklik olsun diye
pesto soslu makarna yapıciimmm moral olsun di mi e sonrasında da sevgiliyle karşılıklı kahve içeriz

ya daaa sevgili uyuzluk yapıp içmek istemezse ben kendi başıma içerim aman ona kalmadık :P
alırım dergimi takılırım tek tabanca...işte bir pazar yazı dizisinin daha sonuna geldik ne umdum ne buldum oldu ama olsun...sağlık olsun ...:)

Hiç yorum yok: