19 Ocak 2013 Cumartesi

yeniler...

Günaydın blog yine beraberiz negzel di mi?Kuzenim blogumu ziyaret etmiş ama bir yorum bile bırakmamış huzurunda onu hain evlat ökkeş ilan ediyorum.
Bugün yeni aldığım kitapları yazmak istiyorum dizilere ara verelim de çok sıkıcı olmasın di mi ama?
aslında 3 tane daha vardı ama onları işyerinde bırakmışım o yüzden aramızda olamadıkları için derin üzüntülerini sundular...Napalım kalan sağlar bizimdir...Şimdilik bu kadar sonraki yazımda da aldığım kıyafetleri paylaşırım.Daha çok yazmak isterdim ama keyfim yok blog...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Vay arkadaş hain de ilan edildik gördün mü!
Teknik arızalardan ötürü yorum yapamamıştım tamamen senden ötürü:P
Blogu sevdim her gün mutlaka göz attığım iki blogdan biri diğerini de sen söylemiştin zaten
daha da güzel olacak zamanla kanımca çok çene yaptım kitaplara bayıldım tez zamanda okunmuş bitmiş yorumları bekliyoruz ;)